Info kogumine ja kliendi defineerimine

Kui te tunnete oma klienti põhjalikult ja teate, milliste emotsioonide ajel ta oma ostuotsuseid teeb, siis saate planeerida paremini nii oma turundustegevust kui ka arendust.

info kogumine - 2 tüdrukut teemat arutamas.

Kliendi defineerimine annab vastused järgmistele küsimustele:

  • Miks on konkurent edukam
  • Miks tarbijad konkurendi toodet ostavad ja mitte minu oma
  • Miks eelistavad tarbijad ühte toodet teisele isegi siis, kui hind on sama ning brändid samaväärsed
  • Mis mõtted tarbijatel ostuhetkel peast läbi käivad ja milliste emotsioonide ajel nad oma ostuotsuseid teevad, kuidas nendeni jõuda
  • Kui erinevad on tarbimisharjumused eri kultuurides  
  • Mis peaks olema toote või teenuse hind

Teostame vaatlusi ja vestlusi

Enamuse ajast ei suuda me oma soove väljendada, kuna ei tea, mida me soovime enne, kui me seda näeme. Loogilisi põhjendusi otsides antakse tihtipeale vastuseid, mida arvatakse olevat õiged. Seetõttu ei anna ka fookusgrupid alati tulemusi.

Kasutajakogemuse disaini metoodikad erinevad tavapärasest turu-uuringust. Meie lähenemine baseerub psühholoogial ja käitumismustritel. Me teeme kindlaks, kuidas teie klient käitub

Järgnevalt mõned käitumisuuringu metoodikad, mida me igapäevaselt kasutame:

  • Shop along – lähme koos katseisikuga poodi ja jälgime, kuidas ta käitub ning milliseid ostuotsuseid teeb. Te saate teada, milliseid ostuotsuseid tehakse ja mis need vallandab.
  • Päevik ja tunnete kirjeldamine – katseisikule antakse väike taskupäevik, kuhu nad kirjutavad erinevatel hetkedel oma mõtted või emotsioonid. Kui natuke aega on möödas, võetakse osalejatega uuesti ühendust ja arutatakse kirjapandut. Te saate teada, kui tugevad olid emotsioonid ja mis panid inimesed tegutsema. 


Uuringuid saame teha igas riigis ja kultuuriruumis

Läbi UX Fellowsi võrgustiku on meil võimalik teha uuringuid praktiliselt kõikides riikides üle maailma. Kui soovite meie uuringute kohta rohkem infot, siis võtke meiega ühendust ja räägime teie soovidest lähemalt.   

    • Keskmine ajakulu:
      Uuring hõlmab endas tavaliselt 100 inimest ja võtab hinnanguliselt 250 tundi, sõltuvalt valitud metoodikast.
    • Tunnihind:
      48 EUR + KM