Kasutatavuse mõõtmine ja investeeringutasuvus

Mitteintuitiivsete toodetega töötamine on tihti ebaefektiivne. Nii muutub aeg, mida me õiget menüüd või dokumenti otsides kulutame, kiiresti rahakuluks. Vastupidiselt levinud arvamusele on kasutatavuse mõõtmine üllatavalt lihtne.Kasutatavuse mõõtmine - naisterahvas tahvlile joonistamas

Tuleb vaid teada, mis on konkreetse ettevõtte või toote osas esmatähtis. Kas selleks on paremad töövood, väiksem tugiüksuste koormus või rohkem tehinguid. Iga eesmärgi ja ettevõtte tüübi jaoks on olemas oma indikaatorid. Oluline on, et kõik ettevõtte ärijuhid neid ka ühtemoodi mõistaksid.

Hea kasutatavus toob tavaliselt kaasa:

  • Lihtsamad ja kergemini õpitavad tooted, süsteemid ja veebilehed isegi siis, kui nende valdkonnad on keskmisest keerukam 
  • Kõrgema produktiivsuse ja kasutajate rahulolu
  • Väiksemad arenduskulud
  • Paremad müügitulemused ja veebilehte puhul ka suurema külastatavuse
  • Väiksema tugifunktsioonide kulu

Firmad nagu Amazon, Apple ja eBay on teinud oma teenuste ja toodete kasutamise võimalikult lihtsaks. Miks mitte eeskuju võtta? Me aitame teil valida välja mõõdikud, mis sobivad just teie ettevõttele või organisatsioonile.